سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاکدامنى زیور درویشى است ، و سپاس زینت توانگرى . [نهج البلاغه]

مجله جوک سرا

پلیمرها و تاثیرات شگفت انگیز آن‌ها در قلب زندگی شما!

پلیمرها یا تکپارها، قطعات صنعتی کوچکی هستند که از تکرار جریان بهم پیوستگی مولکول‌ها تشکیل شده‌اند و امروزه نقش بسیار مهمی در تولید محصولات پلاستیکی و ... دارند.

در این مطلب، با نقش پلیمرها در زندگی امروزما و محبوب‌ترین نوع پلیمر، یعنی گرانول بازیافتی آشنا خواهید شد.

 

مدل‌های مختلف پلیمر، کدامند؟

امروزه پلیمر ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی، تولید می‌شوند و در فرایند تولید محصولات کاربردی در زندگی روزمره افراد، به کار گرفته می‌شوند.

 

·         پلیمر طبیعی:

استفاده از پلیمرهای طبیعی، در روح و جان زندگی مردم، رخنه کرده است، محصولاتی که از منابع گیاهی، حیوانی و .. گرفته می‌شوند مثل پروتئین، نشاسته، سلولز و ... جزو خانواده این نوع پلیمر محسوب می‌شود.

 

·         پلیمر مصنوعی:

این نوع پلیمر، نقش مهمی در فرایند تولید انواع محصولاتی دارند که پایه جنس تشکیل دهنده آن‌ها از پلاستیک است.

پلیمر مصنوعی در قالب گرانول، در فرایند تولید محصولاتی مثل انواع لاستیک، کامپوزیت، چسب، فوم، عروسک سازی، سپرماشین، پلاستیک‌ها و ... کاربرد دارد.

 

پر استفاده تر‌ین مدل‌های گرانول پلیمری

1.       گرانول بازیافتی

2.       گرانول پلی اتیلن

3.       گرانول پلی استایرن

4.       گرانول مشکی و ...

 

·         محبوب ترین نوع گرانول پلیمری کدام است؟

در دنیای امروز، صنعت بازیافت و استفاده مجدد از پلیمرها، به شدت قابل توجه است، در صورت عدم بازیافت پلیمرها سالانه، هزاران تن به زباله‌های پلیمری در جهان اضافه می‌شود و فاجعه‌ای رقم می‌خورد!

 

 

گرانول بازیافتی، به همین علت، از گرانول های استفاده شده، دوباره تولید می‌شود و با داشتن قیمت مناسب‌تر و کاربردهای بسیار گسترده و مقاومت بالا، محبوب ترین نوع گرانول پلیمری در سراسر دنیاست.

در واقع، این پلیمر، از انواع گرانول‌هایی که یک بار در چرخه تولید محصولات پلاستیکی و ... به کارگرفته شده‌‌اند، تولید می‌شود.

این گرانول، یکی از انواع پلیمرها است که به صورت دانه دانه، تولید می‌شوند و برای به کارگیری در چرخه تولید محصول، باید آن را ذوب نمود و سپس به حالت دلخواه مدنظر، درآورد.

 

استفاده از گرانول بازیافتی بهتر است یا معمولی؟

با توجه به اهمیت بالای حفظ محیط زیست و حمایت از منابع طبیعی، امروزه کارشناسان، استفاده از گرانول بازیافتی را پیشنهاد می‌کنند.

زیرا کارکرد گرانول بازیافتی و معمولی، کاملا شبیه به هم است و شما می‌توانید با به کاربردن نوع بازیافتی، هدیه‌ای را به سلامتی طبیعتی که درآن زندگی می‌کنید، بدهید.

 

·         چطور بهترین گرانول بازیافتی را بخریم؟

کیفیت تولید گرانول بازیافتی، به شدت به نوع و ساختار پلیمر اولیه، بستگی دارد و باید از یک مرکز تولید کننده معتبر و با تجربه، این محصول را خریداری کنید.

تیم پارس صنعت، یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع پلیمر، گرانول پ پ، گرانول مشکی نایلون و  گرانول بازیافتی است که شما ‌می‌توانید با خیال راحت، محصول مورد نظرتان را از آن خریداری کنید و نگران پایین بودن کیفیت، نباشید.

 

 

 

 

 

 

سخن آخر

در این مطلب، مهم‌ترین نکاتی که باید پیرامون پلیمر، گرانول و نقش آن‌ها در صنایع مختلف، بدانید خدمت شما همراهان گرامی ارائه شد.

فراموش نکنید که اگر قصد خریدگرانول بازیافتی (parsanat.com/خرید-گرانول-بازیافتیpp/) یا انواع دیگر پلیمر را دارید، از یک شرکت تولید کننده معتبر و درجه یک، مثل (سایت پارس صنعت)، خریداری کنید تا آسیبی به کیفیت محصولات تولیدی‌تان وارد نشود و رضایت مشتریان‌تان را حفظ کنید.

 




سمانه ::: پنج شنبه 100/2/23::: ساعت 10:16 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :34771
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<